Jan 17, 2011

Kesuntukan...

banyak perkara yg aku nak kongsikan hari ni tp kesuntukan masa untuk mencurahkan idea & mnjadikan idea trsebut satu coretan yg menarik utk dibaca, kelam kabut dgn hal anak2....huhu....

nak cerita pasal amalan berpantang aku kali ni, produk pnjagaan muka yg aku gunakan sekarang...alhamdulillah, berkesan...cabaran dlm mndidik & menegur anak2 aku skrg ni...mmg mencabar sungguh2....huhu...

trjumpa plak status FB rakan satu batch aku masa dpt kerja satu jabatan thn 2005 dulu....lagilah terasa cabaran nya...biar ku kongsikan di sini yea...

"sebagai ibu ...mmg susah mendidik anak-anak.....tak dimarah naik lemak...ditegur dimarahi melawan...kadang2 tu sedih tgk biler tak dgr cakap...remaja nanti lagilah banyak cabaran...Ya Allah berikan ketabahan kepada ku agar aku tidak pernah jemu mendidik anak2 ku....sesapa nak kongsi tips?..."

nantikan cerita aku di entry yg lain yea...

wassalam..

2 comments:

  1. salam
    slow2 k..
    bab mendidik anak nie mmg satu cabaran buat kita para ibu2 kan....

    ReplyDelete
  2. mamabatrice : mmg betul sesgt..kena bnyk urut dada...akekekekk...btw, tq sudi drop comment..

    ReplyDelete